Opgelost door Bol.com: Eis compensatie en excuus hoe sommige werknemers communiceren.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 405028
Gebruiker
RM
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb 2 weken geleden Sinterklaas cadeaus besteld, deze zijn in de tussentijd verschillende keren goedkoper geweest. Nu hebben ze deze week elke dag verschillende Black Friday deals waar deze producten nog goedkoper zijn. Nu weet ik dat dit unieke deals zijn maar de prijsdaling daarvoor waren ook al aanzienlijk. Nu heb ik ze gechat en blijven ze erbij dat het een blackfriday deal is terwijl ik duidelijk zeg dat het al voor die periode was. De ene persoon help je uitstekend en de andere is rond uit onbeschoft. Ik eis een compensatie, dit lijkt me wel so fair. Al helemaal als je kijkt voor hoeveel duizenden euros ik al besteld heb en evt zal bestellen.

Gewenste oplossing

Compensatie
Geboden oplossing
Een cadeaubon. En eerlijk bol.com heeft het opgelost zoals ik al jaren gewend bent
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste RM,

    Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste RM,

    Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen