Opgelost door Bol.com: Eis compensatie en excuus hoe sommige werknemers communiceren.

RM

Heb 2 weken geleden Sinterklaas cadeaus besteld, deze zijn in de tussentijd verschillende keren goedkoper geweest. Nu hebben ze deze week elke dag verschillende Black Friday deals waar deze producten nog goedkoper zijn. Nu weet ik dat dit unieke deals zijn maar de prijsdaling daarvoor waren ook al aanzienlijk. Nu heb ik ze gechat en blijven ze erbij dat het een blackfriday deal is terwijl ik duidelijk zeg dat het al voor die periode was. De ene persoon help je uitstekend en de andere is rond uit onbeschoft. Ik eis een compensatie, dit lijkt me wel so fair. Al helemaal als je kijkt voor hoeveel duizenden euros ik al besteld heb en evt zal bestellen.

Compensatie
Een cadeaubon. En eerlijk bol.com heeft het opgelost zoals ik al jaren gewend bent

Bol.com
    Beste RM,

Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste RM,

Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met meer informatie. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?