Klacht Bol.com: Er worden veel fouten gemaakt,ik ga in rondjes met hun

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 438280
Gebruiker
Flygirl79
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb 3 neospreen sjalen besteld .Ze hebben mij 1 individuele gestuurd.Waar zijn mijn andere 2.Er werdt tegen mij gezegd dat ze een fout hadden gemaakt.En toch heb ik mijn sjalen niet gekregen!!Ik heb dit zoveel malen aangeklaagd en zover niks.Ik heb geen geld om weg te geven hoor!!

Gewenste oplossing

T fout verbeteren asap
Geboden oplossing
Er is geen eens een bod aangeboden.Ik heb mijn artikelen nog steeds niet gekregen maar moest er wel voor betalen🙍‍♀️Niet tevreden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Flygirl79
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Flygirl79
    Datum
    Alweer dit is al de derde keer.Dit is zo vervelend zo heen en weer,kom nou.Mijn geld was allang betaald.Kom op met die 2 andere neopreen sjaal maskers.Ik heb alleen 1 individuele gekregen dit is een bestelling sinds de 17de van april #1103613396Ik wil ze graag hebben of ja mijn geld inderdaad terug🤷🏽‍♀️

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen