Opgelost door Bol.com: Extra portokosten bijbetalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 464126
Gebruiker
Ton222
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IK heb bij bol bbq matjes besteld en deze zijn door JS Webtrading geleverd maar te weinig gefrankeerd volgens post.nl. Ik krijg nu verzoek €10,01 over te maken wegens te weinig postzegels bij verzending. Klantenservice van Bol is onbereikbaar. Krijg je alleen via een omputer wat antwoord en word je hat afgesloten. Hierna hoor je niks meer van ze.

De oplossing

Dat Bol.com deze kosten vergoed.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ton222
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes afgehandeld. Dezelfde dag nog reactie gehad en geld is gelijk door js webhosting aan mij overgemaakt met excuses.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen