Klacht Bol.com: Facturen kloppen niet

Klachtnummer
# 181901
Gebruiker
LVersteden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb drie dure boeken besteld. Ik zou van alle boeken een factuur ontvangen maar deze heb ik maar van 1 boek gekregen. Ik heb voor 317,90 aan boeken besteld maar heb volgens de administratie van Bol.com maar 132 euro betaald terwijl ik wel alle boeken in huis heb. Heb de facturen nodig voor mijn werkgever maar als ik hiernaar vraag bij de Bol.com klantenservice word ik steeds met een oppervlakkig antwoord afgescheept (uitleg waar de facturen te vinden zijn op de website). Terwijl ik in mijn vraag uitleg dat ik maar 1 factuur terugzie. Kortom klacht wordt helemaal niet serieus genomen en wordt niet actief opgepakt waardoor ik ze niet optijd heb. Wat nu?

De oplossing

Een correcte van factuur van alle drie de boeken voor morgen (21 augustus)

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Lisanne,

    We hebben jouw bericht gelezen en je ontvangt zo snel mogelijk een reactie.

    Als je inmiddels al een factuur hebt, laat dit dan even weten, via deze site.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Lisanne,

    Afgelopen donderdag heeft mijn collega Karin een e-mail gestuurd met informatie over het betalingsverkeer.

    Ik ga ervan uit dat je hiermee bent geholpen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com