Klacht Bol.com: Factuur bij het incassobureau

myrthe

Ik gebruik sinds 2 jaar bol.com. Dit beviel me eerst prima. Nu krijg ik een 'laatste herinnering' van een factuur die volgens bol.com niet betaald is. Ten eerste is het vreemd dat ik nog nooit een brief, mail heb gekregen dat ik nog een factuur open heb staan. In de 'laatste herinnering wordt een extra bedrag gevorderd. Juridisch gezien moet bol.com eerst via een brief, mail of andere waarschuwing haar klanten herinneren dat zij nog een openstaande factuur hebben. Wanneer ik mijn bankafschriften nakijk, zie ik dat ik de factuur bij aankoop van het product al betaald heb. Vervolgens vind ik het zeer teleurstellend dat je met je klacht naar een klachtensite moet. Als bedrijf moet je ten alle tijdr beschikbaar zijn om problemen voor je klanten op te lossen. Op een klachtensite kun je wel dagen wachten op je antwoord moeten wachten. Als bol.com geen tijd of zin heeft om jou lastige vraag te beantwoorden dan kunnen ze ook niks van zichzelf laten horen. misschien tijd voor extra service?

Ik eis dat bol.com binnen een termijn van 2 dagen na deze klacht contact met mij opneemt en de administratie van bol.com op orde krijgt, zodat blijkt dat ik mijn producht betaald heb. Ook eis ik excuses voor dit ongemak.

Bol.com
    Beste heer/mevrouw,Ik wil u graag van dienst zijn aangaande uw klacht maar beschik helaas niet over voldoende gegevens. Zou u zo vriendelijk willen zijn om in een reactie het betreffende bestelnummer door te geven? Dan kijk ik graag wat ik voor u kan betekenen. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?