Opgelost door Bol.com: Factuur blijft open staan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 303894
Gebruiker
Vompie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 3 mei 4 schijven retour gestuurd, 3SLFVZ297313482. Nu blijft ondanks beloftes mailen, bellen, het factuur van de vier schijven van 311,60 maar open staan. iedere keer wordt beloofd dat het opgelost zou worden, de laatste keer werd nadrukkelijk beloofd uiterlijk dinsdag 15 mei, dan moest alles in orde zijn, maar nu staat hij nog in mijn account. Verleden week kwam de de eerste aanmaning binnen.
Ik heb een aantal malen mails gehad dat ze netjes ontvangen waren.

De oplossing

Het factuur uit mijn rekening halen, waarom moet dit zo lang duren?

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Vanwege de vele retourmeldingen en vervangende orders is het overzicht van de facturen wat onoverzichtelijk geworden. Ik heb dit nu voor u uitgezocht en de openstaande factuur voor u laten verwijderen. Dit zal binnen 3 werkdagen zichtbaar zijn in uw account.

    met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vompie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen