Opgelost door Bol.com: Factuur blijft openstaan na retournering product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 364654
Gebruiker
KRB67
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een verkoper via Bol.com zegt nu mijn retour niet te hebben ontvangen. Waar Bol eerder aangaf dat in het systeem het product op 11 april was ontvangen bij de verkoper. Inmiddels meerdere herinneringen en laatste aanmaning ontvangen.

Heb inmiddels met 6 verschillende klantenservice medewerkers contact gehad maar die zeggen niets te kunnen doen dan het doorspelen naar hun ‘interne afdeling’ en dat ik moet afwachten.

De oplossing

Factuur crediteren. Aanmaningskosten etc

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    KRB67
    Datum
    Na plaatsing op klachtenkompas was er binnen een uur een oplossing en is de factuur opeens, zonder overleg of verder contact, uit de lijst met openstaande facturen verdwenen. Het product is nu ook als geretourneerd geregistreerd in het systeem.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KRB67
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen