Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Bol.com: Factuur blijft openstaan na retournering product
Details
De klacht
Een verkoper via Bol.com zegt nu mijn retour niet te hebben ontvangen. Waar Bol eerder aangaf dat in het systeem het product op 11 april was ontvangen bij de verkoper. Inmiddels meerdere herinneringen en laatste aanmaning ontvangen.Heb inmiddels met 6 verschillende klantenservice medewerkers contact gehad maar die zeggen niets te kunnen doen dan het doorspelen naar hun ‘interne afdeling’ en dat ik moet afwachten.
De oplossing
Factuur crediteren. Aanmaningskosten etcBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.