Klacht Bol.com: Factuur wordt na volledige betaling niet bijgewerkt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156819
Gebruiker
Leo53
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik heb een Philips Air fryer gekocht. Met het apparaat is niks mis mee. Echter: de factuur die ik heb gedownload onder mijn account van Bol.com geeft een verkeerde weergave van feiten: 'te betalen' staat niet op €0,00.
Ik heb de klantenservice verzocht dit te laten aanpassen maar zij geven aan dat de factuur niet meer gewijzigd gaat worden.

Daarna PR-contactpersoon bij BOL.com per email gevraagd dit te regelen. Tot op heden helaas geen enkele reactie vernomen.

Gewenste oplossing

Ik wil een correcte factuur van Bol.com.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer Hoogstede,

    Dank voor uw melding. Vandaag neem ik contact met u op.

    Groet Tony
    bol.com webcare
  2. Auteur
    Leo53
    Datum
    Beste Tony,
    Ik wacht je reactie af.
    Groet, L. Hoogstede
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer Hoogstede,

    Dank voor ons contact, spijtig dat ik u niet verder heb kunnen helpen.

    Groet Tony
    bol.com webcare
  4. Auteur
    Leo53
    Datum
    De factuur is verstuurd / gegenereerd nadat de eerste aanbetaling is gedaan. Na de volledige betaling is de factuur blijkbaar door Bol.com niet meer te wijzigen. Als reen wordt opgegeven dat ik gekozen heb voor achterafbetaling. Ik heb aangegeven dat ik het nog steeds vreemd vind dat dat de reden is dat een factuur niet gewijzigd kan worden. Het lijkt erop alsof ik nog steeds een betaling van ruim 122 euro moet doen.
    Op een hoger niveau (factuurregels) staat het te betalen bedrag wel op 0.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen