Klacht Bol.com: Felicitatie voor overledene

Klachtnummer
# 32231
Gebruiker
18augustus1941
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn man is in 2008 overleden en elk jaar krijg ik tot nu toe een felicitatiebericht van Bol.com. Pieter van harte geleliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd dit duidelijk te maken dat mijn man is overleden maar nog steeds niet gelukt.
Er staat onder de e-mail dat je deze niet kunt verwijderen aangezien het een eenmalige e-mail is.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Roffel,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en wij nemen zo snel mogelijk contact met u.
    Met vriendelijke groet,
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Roffel,
    Inmiddels hebben wij telefonisch en per e-mail contact met u gehad naar aanleiding van uw klacht.
    Wij hopen dat uw klacht hiermee is opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen