Klacht Bol.com: Fout bij bol.com annuleert bestellingen, moet nu meer betalen door een fout bij Bol.com!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376656
Gebruiker
Ervaringsdeler
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3 bestellingen (zelfde product) geplaatst, deze zouden de volgende werkdag geleverd worden.
Na 2 werkdagen zelf contact opgenomen, de medewerker wist mij te vertellen dat er een lage voorraad was en zou dit laten uitzoeken door de inkoopafdeling.
Binnen maximaal 48 uur zou ik terugkoppeling krijgen.
Na 1 week maar weer zelf contact opgenomen, identiek verhaal, binnen 48 uur krijg ik terugkoppeling. Ook de vraag of ik de bestellingen wou annuleren, hierop heb ik duidelijk aangegeven NIET te annuleren.
Na 2 dagen plots een mail van bol.com:
---
Je bestelde artikel is geannuleerd door een storing in ons systeem. We begrijpen dat dit niet is wat je verwacht en bieden onze excuses hiervoor aan.
---
U raadt het al, prijs is nu hoger dan mijn bestellingen.
Dus een klacht ingediend door te mailen naar klantenservice@bol.com , dit is de klachtenprocedure zoals op de bol.com website staat.

Keurig een automatisch mailtje ontvangen
---
Hartelijk dank voor je bericht aan bol.com Klantenservice.

Je ontvangt van ons binnen 48 uur een reactie.
---
48 uur voorbij dus weer een mail gestuurd, geen reactie.
2 dagen daarna weer een mail gestuurd, geen reactie.

De oplossing

Bestelling alsnog plaatsen voor de oorspronkelijke bedrag en een compensatie voor het ontstane ongemak en laksheid vanuit bol.com!

2 reacties

  1. Auteur
    Ervaringsdeler
    Datum
    Tot op heden nog steeds geen reactie vanuit bol.com
    Tevens klacht bij thuiwinkel.org gemeld.
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ervaringsdeler,

    Op 11 juli heeft mijn collega inhoudelijk op je klacht gereageerd. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ervaringsdeler
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?