Opgelost door Bol.com: Fout gerepareerd artikel retourneren totdat de garantie voorbij is.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 359552
Gebruiker
#Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Polar M400 gekocht. Twee keer eerder opgestuurd omdat hij niet meer op kon laden. Nu voor de derde keer op willen sturen, valt het buiten de garantie. De vorige keren dus gewoon niet goed gemaakt!

De oplossing

De reparatiekosten alsnog betalen, die ik nu zelf heb moeten betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist heb ik je voicemail ingesproken en je een e-mail gestuurd. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen