Klacht Bol.com: Fout in uw administratie. waaom moet ik voor gaan boete betalen???
Details
De klacht
Goeden dagIk heb een bestelling gehad Nr.1160242041 Nick masaeli en krijg ik bericht bij bestelling dat ik mag pas na een maand betalen . Ik heb een keer de klantenservice gebeld dat ik nog niks gehoord van de betaling ze zij maakt u maar geen zorgen komt goed we hebben het te druk.
Gisterenavond krijg ik een e-mail met de onderwerp laatste herinnering En omdat u te laat bent met de betaling moet u €7 extra kosten van betalen .
Na ontvangst heb ik €36.95 gelijk over gemaakt op de rekening van bol.com en €7 extra niet.
want ten eerste ik wacht op de betaling met de referentie nummer .
Tweede bol.com laat mij een bewijs zien dat ik per mail of post een betaal verzoek gekregen hebt dan ga ik implants van €7 14 euro betalen..
Bij voorbaat hartelijk dank .
Wachtend op uw reactie. MVgr.N.masaeli
De oplossing
Gewoon controleren of ik gelijk hebt,!Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.