Klacht Bol.com: Foute diagnose reparatie

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 430315
Gebruiker
Zs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een stofzuiger ter reparatie ingediend, wordt er mij verteld dat ik niet de juiste stofzuigerzakken heb gebruikt en dat de garantie vervalt. Na een jaar meer geld uitgegeven te hebben aan de stofzuigerzakken van Miele, wordt ik alsnog in de steek gelaten door de garantie service

De oplossing

Ik zou graag zien dat de stofzuiger of gerepareerd wordt of vergoedt

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zs
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing aangeboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen