Opgelost door Bol.com: Foute tv geleverd gekregen, en winkel zegt dat door transport waarschijnlijk tv beschadigd is.

Yoens

Een tv besteld via bol.com , eenmaal uitgepakt direct getest.
Ik merkte meteen donkere vlekken op scherm, en bij de kleuren test kwam eruit dat het een probleem heeft.
Bol.com gebeld en uitgelegd, vervolgens retour gedaan.
Alles uiteraard goed verpakt in dezelfde doos met alle toebehoren compleet.
Pas na zeven dagen kwam het aan, bleek een belgische winkel te zijn.
Winkel nam al contact met mij op via mail gedurende de hele week, en deed al moeilijk kwam het over.
Vandaag melde hij per mail, dat de zijkant tv beschadigd was aangekomen bij hem naar eigen zeggen.
En dat dit door transporteur kon komen.
Nu krijg ik 400 euro niet terug wat ik via bol.com heb betaald.
Televisie kwam met vlekken op scherm als je hem aanzet, ik belde ook de nederlandse klantenservice van de fabrikant en foutcode doorgegeven, die vertelde me dat het niet om een nederlands gecertificieerde tv ging en gelijk terug moest sturen,en om die redenen terug gestuurd en gezegd dat ik mijn geld terug wil.

Artikel retour nemen en mijn geld terug storten.
Als tv onderweg beschadigd was geweest dan hoort men dat met transporteur op te lossen , niet met mij.
Ik kan er niks aan doen dat ik een tv krijg toegestuurd met fouten en dergelijke.

Bol.com
    Beste Yoens,

Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste Yoens,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken met elkaar. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Yoens
Klacht is afgehandeld, ging sneller dan verwacht. Ik had een ontzettend vriendelijke dame aan de telefoonlijn die mij had gerustgesteld. Heel tevreden ermee. En ben blij dat het opgelost is, 5 sterren waard! 👍👍 Met vriendelijke groet, Yoens.

Ook een klacht indienen over Bol.com?