Klacht Bol.com: Foutieve prijs

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383107
Gebruiker
Bestelnummer 2454651720
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Recentelijk ben ik opzoek gegaan naar een V6 intercom voor in mijn motorhelm. Via Bol.com vond ik het betreffende exemplaar voor €79. Deze prijs vond ik aangenaam, aangezien de marktprijs voor de betreffende V6 intercom rond de €90 á €100 lag. Logischerwijs ben ik er vanuit gegaan dat dit geen foutieve prijs betreft, en er dus geen sprake is van een vergissing bij de verkopende partij (HE Products). Nadat ik mijn betaling voltooid heb, ontving een een digitale bevestiging van mijn koop.

Tot mijn verbazing werd mijn koop geannuleerd in verband met een foutief, geprijsd product. Hierover heb ik contact opgenomen met de verkopende partij waarop hun reactie was: "Wij hebben een foutje gemaakt." met een excuses en geen tegemoetkoming. Zij zien de zaak ook als afgehandeld, maar ik ben hier niet tevreden mee.

Als oplossing zie ik graag het betreffende product voor €79.

De oplossing

Ik zie graag een V6 intercom tegemoet voor de prijs van €79.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bestelnummer 2454651720
Datum
Uiteindelijke oplossing Geen enkele tegemoetkoming.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry