Klacht Bol.com: Foutieve reparatie opgave

HP laptop is anderhalf jaar geleden gekocht voor Eur. 549,
recentelijk verscheen tijdens het opstarten een vlek in de linker bovenhoek van het ledscherm en daarna werd het hele scherm onleesbaar.
Gecontroleerd met Bol.com of dit binnen de 2 jaar garantie valt. Dit werd telefonisch bevestigd. Laptop Verstuurd en vervolgens kreeg ik een opgave met de gevonden gebreken: waterschade, moederbord, toetsenbord, lcd paneel, ect. Reparatie kosten Eur.: 492,02. Mijn laptop had 1 defect: het scherm. Als deze schade al werkelijk bij mijn laptop aanwezig is, is deze ontstaan tijdens transport of in beheer van de reperateur. Mijn laptop is deugdelijk verpakt (orginele verpakking) en afgehaald door de koerier van de verkoper. Ik heb van Bol.com geeist dat zij mijn laptop repareren onder garantie, of dat als ze de laptop verder beschadigd hebben, zij mij kostenloos een nieuwe laptop sturen. Na wat over en weer gebeld en gemailt te hebben blijven ze weigeren en vast houden aan hun standpunt.

De laptop hoort onder garantie gerepareerd te worden. Als de geconstateerde gebreken werkelijk bij de laptop zijn aangetroffen, dan zijn deze ontstaan tijdens transport of bij het reparatie bedrijf. In dat geval dient Bol.com het apparaat kostenloos te vervangen.

Bol.com
    Geachte heer Schoenmakers,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail. Met vriendelijke groet,
    bol.com
    Jan Schoenmakers
    Ik weet niet hoe Bol.com er bij komt dat de klacht is afgehandeld. Het voorstel van Eur. 100,- korting is een lachertje. De verklaring dat het vocht ook kan komen doormiddel van condens slaat ook nergens op. De laptop staat in de zelfde ruimte als 2 andere laptops (die veel ouder zijn) TV, audio apperatuur en een vaste computer. En dan zou alleen deze laptop waterschade hebben? Zoals het hele verhaal met Bol.com: Totaal ongeloofwaardig.
    Bol.com
    Geachte heer Schoenmakers,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.
    Inmiddels is er contact met u opgenomen.
    bol.com
    Jan Schoenmakers
    Foei, foei, foei Bol.com. Ik heb tussentijds contact gehad met HP. Volgens hun is waterschade/condens uitgesloten, tenzij het een glas overheen gegooid is. Dat is HIER niet gebeurd. Bol.com blijfr structureel in gebreke en ij zal dit blijven ventileren.
    Jan Schoenmakers
    Bol.com blijft weigeren aan zijn wettelijke verplichting te voldoen. Besloten om de laptop maar ongerepareerd retour te laten komen. Bolcom heeft inmiddels al 3x zonder enige aankondiging de afleverdatum door geschoven> BOL.COM: WAT EEN WAARDELOZE BENDE

Ook een klacht indienen over Bol.com?