Klacht Bol.com: Fraude met adres

Daal08

Met mij nu hetzelfde gebeurd als bij verschillende andere personen.
Iemand heeft iets besteld met een fake naam op mijn adres, geleverd bij de buren en heeft het pakketje weten te onderscheppen.
Je wordt bang gemaakt om maar aangifte te doen en je kostbare tijd op het politiebureau door te brengen, anders kunnen ze de facturen niet afsluiten.
Maar ik ben gedupeerd omdat Bol.com het toelaat dat iemand op jouw adres met een fake naam met achteraf betalen iets kan laten bezorgen.
Het is zelfs zo, dat ze het account checken op adres en daarvan het vertrouwen laten afhangen. Dus niet in combinatie met een naam o.i.d. Dit is echt een lek bij Bol,com en niet bij mij als gedupeerde.
De politie heeft mij gezegd dat ik geen aangifte kan doen. Er is geen misdrijf tegen mij gepleegd. Bol.com zegt de aangifte te moeten hebben.
De lachende derde is de fraudeur. Toch mooi dat het zo werkt.. of eigenlijk helemaal niet zo mooi. Schandalig!

Grote vraag blijft. Wat moet je doen?

Bol.com doet aangifte of zorgt dat de factuur van mijn adres af gaat.
Dan blijf ik klant.
Anders bestel ik nooit meer bij Bol.com en zal ook slechte reclame zijn voor Bol.com.

Bol.com
    Beste heer,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Ik ben blij dat deze klacht naar tevredenheid is opgelost. Binenn enkele minuten ontvang je nog een bevestiging van ons telefoongesprek per e-mail.

Fijne dag!

Groeten,
    Priscilla van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?