Klacht Bol.com: Free to Grow draagzak besteld maar een standaard geleverd

Stefan&Danique

We hebben de Tula Free to Grow Baby draagzak - Picnic besteld op bol.com voor 75.90. Wij kregen de Standaard draagzak geleverd en hier past onze baby nog lang niet in. Klantenservice meldt dat de Free to Grow draagzak voor de verkeerde prijs is aangeboden en dat ze deze ons niet gaan toe sturen. Echter hebben wij geen reden gehad te twijfelen aan de prijs en is onze aankoop volledig rechtsgeldig.

Wij willen de Free to Grow draagzak ontvangen voor het reeds betaalde bedrag van 75.90.

Stefan&Danique
Bol.com geeft aan dat er een kennelijke vergissing is gemaakt en stelt dat product niet meer op voorraad is. Volgens ons hebben we ons aan de onderzoekplicht gehouden en was de prijs niet dusdanig laag dat bij ons alarmbellen gingen rinkelen. (€75.90 voor een draagzak is best veel geld). De aankoop is dus volledig rechtsgeldig en wij hebben recht op het juiste artikel of tenminste het juiste model.

Ook een klacht indienen over Bol.com?