Klacht Bol.com: functie achteraf betalen is stopgezet.

Roberts

Al jaren lang klant bij BOL.com en voor 20 mei jl. kon ik altijd betalen via 'achteraf'. Als ik nu iets probeer te bestellen dan staat er nog steeds dat ik 'achteraf' kan betalen (zie als voorbeeld product in bijlage) maar als op de checkout pagina kom dan is het niet meer mogelijk. Als reden worden meerdere mogelijkheden gegeven.
Totaalbedrag van je bestelling (NEE; was niet te hoog of te laag)
Soort artikelen in je bestelling (NEE; maakt niet uit wat ik bestel, kan bij geen enkel artikel ondanks dat bij het product iets anders staat)
Eventueel onbetaalde facturen (NEE; heb ik niet)
Aantal bestellingen dat je eerder bij ons geplaatst hebt (WAT betekent dit)
Bezorging op een afhaalpunt (NEE)
1 van je facturen is overgedragen aan het incassobureau (NEE)

Op mijn verzoek tot een persoonlijke reden tot stopzetting was dit
hun antwoord:
Dank je wel voor je reactie. Ik snap dat je graag wilt weten wat de reden hiervoor is. Echter kan ik net als jij geen reden vinden op jouw account en jou dus ook niet kunnen vertellen waarom dit zo is, hoe graag ik dit ook zou willen. Dit gebeurt allemaal automatisch en kan net zo goed snel weer over zijn.

Iets doen aan deze willekeur van Bol.com

Roberts
Zoals eerder zelf door BOL is aangegeven zien zij in mijn account ook geen reden voor het stopzetten van 'achteraf betalen'. De redenen die nu worden gegeven blijven nog steeds dezelfde algemene redenen.

Ook een klacht indienen over Bol.com?