Opgelost door Bol.com: Garantie e-reader Icarus

# 32081
ww

Ik heb een e-reader van Icarus, welke nog geen 2 jaar oud is.
Deze is helaas niet meer op te laden.
Volgens bol.com valt dit niet onder de garantie. Ik kan hem laten repareren voor 80,= of als ik hem retour wil (niet gerepareerd) dien ik 20,= te betalen.

Ik wil graag dat mijn e-reader wordt gerepareerd onder garantie. Dit artikel is tenslotte nog geen 2 jaar oud.

Geachte mevrouw Wijnhoven,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
    ww
    Hartelijk dank voor uw reactie, uiteraard wacht ik uw verdere reactie af.met vriendelijke groet,
    Wilma Wijnhoven
    Geachte mevrouw Wijnhoven,
    Vanmorgen hebben wij u gebeld maar helaas niet gesproken. Wij hebben u per e-mail geinformeerd naar aanleiding van uw klacht.
    ww
    Zojuist per mail bevestigd gekregen dat de reparatie toch onder de garantie valt, met excuses voor de eerder verstrekte informatie.
    Jammer dat ik mijn e-reader nu al 5 weken kwijt ben en dat de reparatie nog moet starten, maar de oplossing is natuurlijk goed!
    ww
    Gisteren mijn e-reader retour ontvangen, gerepareerd!
    Afhandeling is dus helemaal goed !
    Bol.com
    Geachte mevrouw Wijnhoven. Fijn om te horen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet,
    ww
    Goed afgehandeld, tevreden klant.

ww

Ook een klacht indienen over Bol.com?