Opgelost door Bol.com: Garantie e-reader Icarus

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 32081
Gebruiker
ww
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb een e-reader van Icarus, welke nog geen 2 jaar oud is.
Deze is helaas niet meer op te laden.
Volgens bol.com valt dit niet onder de garantie. Ik kan hem laten repareren voor 80,= of als ik hem retour wil (niet gerepareerd) dien ik 20,= te betalen.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn e-reader wordt gerepareerd onder garantie. Dit artikel is tenslotte nog geen 2 jaar oud.

7 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Wijnhoven,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.
    Met vriendelijke groet,
    bol.com
  2. Auteur
    ww
    Datum
    Hartelijk dank voor uw reactie, uiteraard wacht ik uw verdere reactie af.met vriendelijke groet,
    Wilma Wijnhoven
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Wijnhoven,
    Vanmorgen hebben wij u gebeld maar helaas niet gesproken. Wij hebben u per e-mail geinformeerd naar aanleiding van uw klacht.
    Met vriendelijke groet,
    bol.com
  4. Auteur
    ww
    Datum
    Zojuist per mail bevestigd gekregen dat de reparatie toch onder de garantie valt, met excuses voor de eerder verstrekte informatie.
    Jammer dat ik mijn e-reader nu al 5 weken kwijt ben en dat de reparatie nog moet starten, maar de oplossing is natuurlijk goed!
  5. Auteur
    ww
    Datum
    Gisteren mijn e-reader retour ontvangen, gerepareerd!
    Afhandeling is dus helemaal goed !
  6. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte mevrouw Wijnhoven. Fijn om te horen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet,
    bol.com
  7. Auteur
    ww
    Datum
    Goed afgehandeld, tevreden klant.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ww
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen