Klacht Bol.com: Garantie is niet van toepassing op een slechte computer

mf

Een half jaar geleden heb ik twee notebooks gekocht (ASUS). Na 2 maanden bleken deze beiden al 'uitvalverschijnselen' te hebben. De kwaliteit is zeer slecht. Na 5 maanden blijkt bij een notebook dat het scherm kapot is. Uit telefonisch overleg blijkt dat deze kapot is gegaan, door het open en dicht maken van de computer (lees gebruik). Daarnaast zijn de bevestigingspunten gebroken. Deze kosten worden niet vergoed, omdat dit onder 'eigen gebruik valt'. Volgens mij heeft het meer te maken met de slechte kwaliteit van de notebook. Ik vrees dat binnenkort ook de 2e computer het gaat begeven, omdat deze ook regelmatig uitvalt. De kosten die bol.com in rekening wil brengen zijn - op 50 euro na- even duur als de aanschafprijs.

vervanging van notebook (en liefst beiden). Tip voor bol.com om deze notebook uit het assortiment te halen, want Bol.com staat toch voor kwaliteit?

Bol.com
    Beste Maurice,
    We hebben je melding in behandeling genomen en komen er zo snel mogelijk bij je op terug.
    Groet,
    Kirsten van bol.com
    mf
    Helaas heb ik nog geen reactie mogen ontvangen
    Bol.com
    Beste Maurice,

Vandaag heb ik een email naar je emailadres wat in je account staat gestuurd.

Jolanda
    mf
    voorstel is niet passend. Eerst waren de pinnetjes afgebroken (pc niet opgesturud, omdat dit al bij beide pc-'s naar 2 weken plaatsvond. Daarna (en waarschijnlijk daardoor) is scherm kapot gegaan. Ik word overigens onpasselijk van alle spam (dagelijks ) of ik tevreden ben over de afhandeling. Uiteraard niet. Ik wens opgave van het rapport en ook relatie tussen de pinnetjes en de schermbreuk

Ook een klacht indienen over Bol.com?