Opgelost door Bol.com: Garantie op product wordt niet correct gegeven
Details
Klacht
Ik heb een product ter reparatie laten opsturen nadat ik deze slechts 9 maanden had. Deze kon niet gerepareerd worden en toen is mij het aankoopbedrag terug gestuurd. Echter, het product viel onder fabrieksgarantie en er stond specifiek dat het product vervangen zou worden indien het niet gerepareerd kon worden. Aangezien het product nu 25% duurder is geworden en ik het oorspronkelijke product nog geen eens 1 jaar gebruikt heb, wil ik graag het product vervangen hebben zoals in de garantievoorwaarden staat. Ik heb de klantenservice gebeld maar zij zeiden dat ze niks konden doen.Gewenste oplossing
Ik wil dat het product vervangen wordt of dat ik een aanvullend bedrag gestort krijg zodat ik hetzelfde product kan kopen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.