Opgelost door Bol.com: Garantie op product wordt niet correct gegeven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 623557
Gebruiker
RPKlacht1
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een product ter reparatie laten opsturen nadat ik deze slechts 9 maanden had. Deze kon niet gerepareerd worden en toen is mij het aankoopbedrag terug gestuurd. Echter, het product viel onder fabrieksgarantie en er stond specifiek dat het product vervangen zou worden indien het niet gerepareerd kon worden. Aangezien het product nu 25% duurder is geworden en ik het oorspronkelijke product nog geen eens 1 jaar gebruikt heb, wil ik graag het product vervangen hebben zoals in de garantievoorwaarden staat. Ik heb de klantenservice gebeld maar zij zeiden dat ze niks konden doen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het product vervangen wordt of dat ik een aanvullend bedrag gestort krijg zodat ik hetzelfde product kan kopen.
Geboden oplossing
Verschil van de prijs in de vorm van een cadeau bon op mijn account gezet.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste R. Pasman,

    Dank voor je berichtje, je krijgt vandaag nog een mailtje van ons.

    Fijne dag nog,
    Tony van bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen