Klacht Bol.com: garantie van 2 jaar

Moniek

Op 18 januari 2018 een Leifheit Power rolveger besteld voor 43,99 euro (incl. kadobon 5 euro) en met 11 maanden was hij stuk.(2 jaar garantie via Bol.com en 3 jaar garantie van Leifheit zelf als ik hem daar had besteld) Aangeboden ter reparatie. Kon niet meer gerepareerd worden. Destijds 43,99 euro betaald. Nu wil ik dezelfde weer hebben maar moet nu via Bol.com 59,85 euro betalen. Ik ben KLANT van bol.com SINDS EEN JAAR en heb verder niets te maken met hun aanleveranciers....................

Hetzelfde artikel tegen dezelfde prijs aan mij opsturen wat ik in de garantieperiode heb betaald?

Bol.com
    Beste klant,

Wij hebben je melding gelezen en nemen deze zo snel mogelijk in behandeling.

met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie over onze partners en het eventuele prijsverschil.

Manon van bol.com

Moniek
Ik moet nu ineens veel meer betalen dan als ik een jaar geleden hem heb gekocht. Terwijl hij met 11 maanden stuk was en er 2 jaar garantie op zit?

Ook een klacht indienen over Bol.com?