Klacht Bol.com: garantie van 2 jaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 342408
Gebruiker
Moniek
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 18 januari 2018 een Leifheit Power rolveger besteld voor 43,99 euro (incl. kadobon 5 euro) en met 11 maanden was hij stuk.(2 jaar garantie via Bol.com en 3 jaar garantie van Leifheit zelf als ik hem daar had besteld) Aangeboden ter reparatie. Kon niet meer gerepareerd worden. Destijds 43,99 euro betaald. Nu wil ik dezelfde weer hebben maar moet nu via Bol.com 59,85 euro betalen. Ik ben KLANT van bol.com SINDS EEN JAAR en heb verder niets te maken met hun aanleveranciers....................

De oplossing

Hetzelfde artikel tegen dezelfde prijs aan mij opsturen wat ik in de garantieperiode heb betaald?

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben je melding gelezen en nemen deze zo snel mogelijk in behandeling.

    met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie over onze partners en het eventuele prijsverschil.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moniek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moet nu ineens veel meer betalen dan als ik een jaar geleden hem heb gekocht. Terwijl hij met 11 maanden stuk was en er 2 jaar garantie op zit?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen