Klacht Bol.com: Geannuleerde order toch ontvangen, retourgezonden en niet geaccepteerd.

Bol.com Klacht

Beste lezer,

Via Bol.com bestelden wij een boek. Normaliter ontvangen we onze bestelling 1-2 dagen later, maar de bestelling was er na een week nog niet.
Toen we hierover mailden bleek dat we het boek via jullie site bij externe verkoopster Marjo Spaan van Budgetboek te Alkmaar hebben gekocht.
Omdat het erg lang duurde besloten we de order te annuleren via een email tav Budgetboek te Alkmaar.
Geen reactie op onze mail, maar wel een boek enkele dagen later.
Uiteraard hebben wij ook weer gemaild dat deze order geannuleerd was en dat de bestelling dus retour gestuurd zou worden.
Het boek in de originele verpakking weer retour gezonden, en wat schetst onze verbazing? Mevrouw Marjo Spaan mailt dat ze geen geld terug stort omdat het boek totaal beschadigd en onverkoopbaar retour is gezonden.
Vervolgens mevrouw Spaan nog een aantal keren gemaild om toch het aankoopbedrag geretourneerd te krijgen, maar geen enkele reactie ontvangen, ook niet op een 2de en 3de verzoek te reageren.

Volledige terugbetaling van het retour gezonden boek.
Verder vinden we het erg zonde dat een professioneel en betrouwbaar bedrijf als Bol.com zaken doet met dit soort dubieuze bedrijven.
De klantenservice van Bol.com zegt het volgende:
Via bol.com kunt u artikelen kopen bij externe verkopers. Geschillen kunnen alleen tussen de koper en de externe verkoper afgehandeld worden.
Zoals u leest lukt dit niet, en lijkt het me ook niet de bedoeling dat Bol.com zo met haar klanten omgaat.

Bol.com
    Beste mevrouw Smits, Vandaag heb ik u gebeld maar helaas niet bereikt. Inmiddels heb ik u een e-mail gestuurd. Ik verneem graag uw reactie, waarvoor hartelijk dank.Met vriendelijke groet,
    Tony
    Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?