Klacht Bol.com: Geblokkeerde cadeaukaart bij 3-daagse enquete

sad Niet opgelost
MaxNieuwenhuizen

Bij een 3 daagse enquete waar ik op de Aeres hogeschool in Almere aan heb meegeholpen, hebben wij allemaal een waardebon voor bol.com van 20 euro gekregen. Deze is bij de hele klas bruikbaar geweest, alleen die van mij geeft aan geblokkeerd te zijn. Mijn school kan mij niet helpen, en het desbetreffende bedrijf geeft aan dat de kaart gewoon actief wilt zijn. Ik wil ook iets leuks kopen bij bol.com! Hopelijk kunt u mij helpen.

Graag wil ik dat mijn cadeaukaart gedeblokkeerd wordt.

MaxNieuwenhuizen
Beste Sheriva, Uw antwoord is duidelijk, alleen is het voor mij niet mogelijk om deze winkel te bezoeken, omdat ik de cadeaukaart op de Aeres Hogeschool via een extern bedrijf ontvangen heb. Ik zie dat er op Klachtenkompas iemand is geweest met exact dezelfde klacht als ik: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bol.com/klachten/cadeaukaart-ten-onrechte-geblokkeerd/details?complaintId=5f60df49-5ea6-42de-8c5d-267edcccc88a , alleen is deze klacht door jullie anders behandeld. Is het mogelijk om dezelfde behandeling te krijgen als in de bovenstaande link? Met vriendelijke groet, Max Nieuwenhuizen

Ook een klacht indienen over Bol.com?