Klacht Bol.com: Geblokkeerde cadeaukaart

Klachtnummer
# 357175
Gebruiker
Anastasia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van mijn werkgever Rabobank voor kerst een cadeaubon gekregen. Helemaal leuk. Nu wil ik deze eindelijk gebruiken en letterlijk nu pas de pincode open gekrast en wat blijkt? De kaart is geblokkeerd? En geen saldo staat erop.

Via de chat van Bol.com gevraagd wat er is en de oplossing ernaar. De kaart blijkt niet geactiveerd door de Rabobank. Ik heb dit gevraagd en mijn leidinggevende heeft geen idee waar en bij wie ze ervoor moet zijn.

Hoe kan ik alsnog mijn kaart activeren? Of hoe kan dit opgelost worden?

De oplossing

Kaart activeren of een nieuwe kaart.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Anastasia,

    Wij hebben je bericht gelezen. Zou je een laatste bestelnummer of klantnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen