Klacht Bol.com: Geeft de korting niet die beloofd wordt

Toos van Heerebeek

Bol meldt mij enige tijd gelden dat een bestelling later wordt geleverd dan de voorwaarden zeggen. Ter compensatie wordt bij de volgende bestelling 2,50 euro korting aangeboden. Volgens de mail wordt deze korting automatisch toegekend . Gistermiddag plaats ik een nieuwe bestelling, echter de beloofde korting wordt niet toegekend. Ik mail de klantenservice en krijg als antwoord dat mijn bestelling aan de voorwaarden voldoet en dat ik in ruil voor de misgelopen korting op mijn VOLGENDE bestelling 2,50 euro korting krijg omdat misgelopen kortingen niet teruggestort kunnen worden. Dit is natuurlijk gewoon oplichting!

Dat de 2,50 euro op de bestelling van gisteren wordt toegekend, dat is immers ook wat is toegezegd.

Bol.com
    Beste Toos,
    We hebben je klacht in behandeling genomen en komen er zo snel mogelijk op terug.
    Groet, Kirsten van bol.com
    Toos van Heerebeek
    Beste Mevrouw Kirsten van Bol.com,
    We wachten in spanning af.
    Met groet,
    Mevr. Van Heerebeek
    Bol.com
    Beste Toos,
    We hebben elkaar gisteren gesproken en ik heb je een e-mail gestuurd ter bevestiging van ons telefoongesprek.
    Groet, Kirsten van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?