Klacht Bol.com: geen accepgiro gekregen

melchert

Ik heb 2 maanden geleden een dvd box gekocht bij bol.com via acceptgiro.
bij aankomst van het pakket zat hier geen acceptgiro bij in, en ook geen rekening nummer waar het betaalde bedrag heen gestuurd moest worden.
zelf had ik zo iets van nou dan komt het nog via de post.
hier op gewacht niks gekregen. tot ik vandaag net de 1e poststuk heb gekregen met een herinnering dat ik nog moest betalen. wat ik heel vreemd vond. en ik heb hier meteen kostens overheen gekregen van 6.00 euro wat ik wel heel vreemd vond, en niet mee eens ben. hier meteen achteraan gebeld hoe het precies zit. 1e keer kreeg ik een man aan de telefoon en die zei je hebt al 3x een brief gekregen en daarna drukte hij mij meteen weg. vervolgens weer gebeld kreeg ik een vrouw en die zei je krijgt alles via de bol.com account. ik kijk hier niet dagelijks of wekelijks op. maar als ik acceptgiro aanklik hoor ik thuis een acceptgiro te krijgen waarmee in kan betalen. wat ik dus niet heb gekregen.

dat jullie mensen hier beter op in lichten, ik vind dit geld klopperij om mensen 6 euro extra te laten betalen.
verder wil ik mijn 6 euro terug, omdat ik nooit herinneringen via de post of via de mail heb gekregen.
en nu ineens wel.

Bol.com
    Beste Melchert,

Het is heel begrijpelijk dat je niet blij bent met deze situatie. In ons systeem heb ik je gegevens kunnen vinden en er zal zo spoedig mogelijk iemand contact met je opnemen.

Groeten, Margot van bol.com
    Bol.com
    Beste Melchert,

Bedankt voor het prettige gesprek en mijn excuses voor de verwarring die is ontstaan.

Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?