Klacht Bol.com: geen artikelen ontvangen dus geld kwijt!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134319
Gebruiker
lesleylindsey
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Een aantal weken geleden heb ik voor een hoog bedrag
kleding besteld voor mijn dochter, echter heb ik het pakketje
nooit ontvangen. Navraag bij buren etc gedaan maar nergrns is
het pakket. Contact Gehad via de mail met Bol. Com en deze
doen de kous af met: navraag gedaan bij post.nl deze zeggen het
pakket geleverd te hebben dus wij kunnen niets voor u beteken.
het gaat om een bedrag van 279 euro! Dat ik nu dus gewoon weggooi.

De oplossing

Op zn minst zou een nieuwe zending op zijn plaats zijn.
en mochten deze niet passen dan mijn geld terug. Er staat tenslotte
op de site dat je 30 dagen bedenktijd heb

6 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Lesley,
    We hebben je klacht in behandeling genomen en komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.
    Groet, Kirsten van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Lesley,
    Vandaag heb ik mezelf in het verhaal verdiept met mijn collega's. De 3S-code laat zien de bestelling is afgeleverd. Hiervoor is getekend en er is navraag gedaan bij de post. We blijven om deze redenen bij ons standpunt.
    Groet, Kirsten van bol.com
  3. Auteur
    lesleylindsey
    Datum
    Zoals ik al eerder azoals ik al eerder aangaf woon ik in een flat.
    niemand van mijn buren heeft het pakket ontvangen.
    mogelijk heeft er dus beneden bij de portiek iemand gestaan en getekend voor het pakket.
    Ik heb zelf al eens een klachten ingediend bij post.nl vanwege verdwenen pakketten. Ik ben het niet eens met de beslissing
  4. Auteur
    lesleylindsey
    Datum
    Zoals ik al eerder aangaf woon ik in een flat.
    niemand van mijn buren heeft het pakket ontvangen.
    mogelijk heeft er dus beneden bij de portiek iemand gestaan en getekend voor het pskket.
    Ik heb zelf al eens een klachten ingediend bij post.nl vanwege verdwenen pakketten. Ik ben het niet eens met de beslissing
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Lesley,

    We vinden het heel vervelend dat dit is gebeurd met je bestelling en ook dat het je blijkbaar al vaker is overkomen. De Track&Trace -code is echter leidend voor ons en ook onze navraag bij de post bevestigd dat het pakket wel is afgeleverd. Het spijt ons, maar we kunnen helaas niets voor je betekenen.

    Groet, Floor van bol.com
  6. Auteur
    lesleylindsey
    Datum
    Geen oplossing gevonden. Ik heb nooit de artikelen ontvangen
    maar wel ervoor betaald. Bol. com blijft alleen maar herhalen dat ervoor getekend is maar niet door mij! Want ik heb nooit iets ontvangen en wel betaald! Dus mensen kijk uit! Straks ben een paar euro lichter en heb je geen artikelen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lesleylindsey
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen