Opgelost door Bol.com: Geen direct contact met fraude afdeling en geen vrijgave ten onrechte geblokkeerd account.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 340610
Gebruiker
Oranjelis
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Eerste klacht over hetzelfde heeft nr. 340289, d.d. 24-12-2018, KLACHT is:

Mijn account is misbruikt. 7-12-2018. Een derde heeft bestelling, Bestelnummer
2064223870, geplaatst via mijn account. Aflever- en factuuradres gewijzigd. Dank zij de bevestiging van Bol zag ik dit op tijd. Heb onmiddellijk de bestellingen geannuleerd (levering in Amsterdam bij een AH filiaal) en het wachtwoord gewijzigd.

Heb via de chat e.e.a. aan de Klantenservice doorgegeven. Volgende dag wilde ik gegevens wijzigen, blijkt er geen account meer te bestaan. Gebeld met klantenservice. Account is geblokkeerd en wordt vrijgegeven nadat ik gegevens heb gewijzigd. Hoe ga ik dat doen? Ik kan er niet meer bij?
Men zegt dat de fraudeafdeling naar mobiel heeft gebeld. Ben al heel lang bij Bol en heb toen een 06 ingevuld, maar dat is inmiddels al tig x gewijzigd en heb gewoon een vast nummer.

Heb nu inmiddels al 2-3x het vaste telefoonnummer doorgegeven, telefoon en chat. Ik hoor helemaal niks, laat staat dat men mijn account vrijgeeft.

Er is geen direct contact met de fraude afdeling mogelijk, gaat alleen via klantenservice telefoon/chat.

---------------
Bericht van Bol.com van vandaag:

15:49

Dit is onze laatste reactie
Beste mevrouw xxxxxx,,

Vandaag heb ik u een e-mail gestuurd over uw accounts.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com


Auteur
Oranjelis
Datum
16:18

Uiteindelijke oplossing GEEN OPLOSSING! 27-12-2018, 16.17 uur. Ik heb GEEN mail van Bol.com mogen ontvangen. Men kan wel schrijven dat het de laatste reactie is, maar er is nog steeds niets veranderd. Heb geen mail, geen account, niks dus. Wat nu? Nieuwe klacht indienen?
......................
Nu deze deze 2de klacht over hetzelfde, want ik heb geen mail ontvangen.

De oplossing

Ik wil dat men mijn account vrijgeeft.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    wij hebben uw melding gelezen en mijn collega neemt zo snel mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    We hebben inmiddels contact gehad en ik wens je alle goeds voor 2019 toe.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oranjelis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb bericht gekregen dat mijn account is vrijgegeven. Wil hier Jolanda van Bol ook nog bedanken voor alle tijd, energie en moeite ze heeft gedaan. Heel hartelijk dank.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen