Klacht Bol.com: Geen eerlijke behandeling!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 351046
Gebruiker
M.Brouwer
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Hallo,

ik heb precies dezelfde klacht als iemand anders ook al een keer heeft ingediend en die is wel opgelost.
Op onderstaande link staat die klacht en kun je nog een keer nalezen.

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bol.com/klachten/cadeaukaart-verlopen-en-geen-coulance./details?complaintId=b78d0cf6-5929-490e-ab87-325dfa08d675

bij mij is de kaart nog maar 4 maanden ongeveer verlopen en geen 3 jaar zoals hierboven maar toen ik contact op nam met een medewerker van bol.com via de livechat kon ze niets voor mij betekenen want dat zijn nu eenmaal de voorwaarden van bol.com
Beetje vreemd als je het bij de ene wel netjes oplost maar bij een ander niet.

Gewenste oplossing

Graag dezelfde behandeling zoals in de link die ik hierboven heb beschreven.
Geboden oplossing
De uiteindelijke oplossing is dat niemand meer een vergoeding krijgt voor de "verlopen" kaarten. Dat ze dat eerst wel deden vonden ze blijkbaar niet eerlijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste M.Brouwer,

    Wij hebben je bericht gelezen. Zou je een klantnummer of laatste bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    M.Brouwer
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste M.Brouwer,

    Bedankt voor het doorgeven! Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  4. Auteur
    M.Brouwer
    Datum
    Hallo,

    Nou zojuist heeft Sheriva van Bol.com contact met mij opgenomen en mij medegedeeld dat ze nu een eerlijke behandeling willen voor iedereen en dat alle cadeaukaarten niet meer vergoedt worden dus degene die voor mij nog wel een vergoeding hebben gehad voor de verlopen kaarten hebben dus geluk gehad.

    Ik zei daarop " Nou dan steken jullie zo veel geld in jullie zakken want ik zal niet de enigste zijn die ze vergeten was, over geld gesproken wat gaan jullie dan met dat geld doen want het is niet jullie geld?" Hier kwam ze onzeker over en ze kon mij geen antwoord geven.

    Conclusie: Inderdaad ik ben te laat met iets bestellen dat klopt helemaal maar als ik dan lees dat ze bij iemand anders een cadeaukaart wel vergoeden bij wie die al 3 jaar verlopen was en bij mij, die 4 maanden verlopen is, niet- vind ik wel heel erg TRIEST.
    Ik zal de geldige kaarten die ik nog heb inleveren en dan SNEL WEG bij bol.com.

    Dus toch geen eerlijke behandeling van bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen