Opgelost door Bol.com: Geen garantie op technisch defect
Details
Klacht
In maart 2018 heb ik een Macbook Pro aangeschaft via Bol.com.Twee weken terug is het beeld op mijn beeldscherm verdwenen. Na onderzoek via Apple support zijn we er achter gekomen dat dit een technisch defect is. Omdat ik de Macbook Pro in maart 2018 heb aangeschaft valt het net buiten de wettelijke garantie. Na amper 2 jaar is er al een technisch defect, dit kan dan nooit buiten de garantie vallen. Indien het een gebruiksdefect is snap ik het. Een technisch defect na 2 jaar en daar zit geen meer op snap ik niet.
Gewenste oplossing
Kosteloze reparatie van het beeldscherm van mijn Macbook Pro.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.