Opgelost door Bol.com: Geen garantie op technisch defect

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 444380
Gebruiker
Matthijs
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In maart 2018 heb ik een Macbook Pro aangeschaft via Bol.com.
Twee weken terug is het beeld op mijn beeldscherm verdwenen. Na onderzoek via Apple support zijn we er achter gekomen dat dit een technisch defect is. Omdat ik de Macbook Pro in maart 2018 heb aangeschaft valt het net buiten de wettelijke garantie. Na amper 2 jaar is er al een technisch defect, dit kan dan nooit buiten de garantie vallen. Indien het een gebruiksdefect is snap ik het. Een technisch defect na 2 jaar en daar zit geen meer op snap ik niet.

Gewenste oplossing

Kosteloze reparatie van het beeldscherm van mijn Macbook Pro.
Geboden oplossing
Bol.com vergoed de reparatie. Wettelijk gezien zit er op Macbook 3 jaar garantie.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen