Klacht Bol.com: Geen geld retour na ontvangst bestelling iemand anders

CobyV

Een week voor kerst heb ik een bestelling gedaan, voor een cadeau. Toen ik deze na 2 dagen ontving, bleek dat mijn pakketje gewisseld was met die van iemand anders, en ik dus niet het juiste cadeau had ontvangen. Omdat ik op tijd had besteld, verwachte ik alsnog op tijd het goede pakket geleverd te kunnen krijgen van bol.com. De medewerker van de klantenservice vertelde mij dat dit niet meer mogelijk was, het product was niet meer op voorraad. Omdat ik een cadeaukaart heb gebruikt, kan ik mijn geld niet teruggestort krijgen.
Ik vind dit in deze situatie ontzettend onprofessioneel en niet klantvriendelijk. Ik ben genoodzaakt geld uit te geven, wat niet had gehoeven als bol.com de pakketjes niet had verwisseld. Dit geld wil ik vergoed krijgen van bol.com, en niet in de vorm van een cadeaubon.

Ik heb hetzelfde cadeau nergens kunnen vinden, waardoor ik nu niet in staat ben dit cadeau te geven voor kerst. De medewerkers die ik heb gesproken hebben mij afgepoeierd en werden merkbaar moe van mijn klacht. Ze namen me niet serieus, vonden dat ik mij aanstelde, en konden mij niet vertellen waar ik een klacht kon indienen. Geen begrip voor de uitzonderlijke situatie dus!! Heel slecht.

Gewenste Oplossing
Geld retour op mijn bankrekening, NIET op een cadeaukaart.

Extra informatie
Bestelnummer 4475893380

Geld retour op mijn bankrekening, NIET op een cadeaukaart.

Bol.com
    Beste Coby,

Uw bericht is gelezen en er zal zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen.

Milly van bol.com
    CobyV
    Beste Milly,

Bedankt voor je reactie, ik hoor het graag!

mvg
    Coby Verhaar

Ook een klacht indienen over Bol.com?