Klacht Bol.com: Geen geld terug gekregen

Klachtnummer
# 305044
Gebruiker
Nooraline
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij Bol.com een paar oordoppen besteld, heb vervolgens een verkeerd product opgestuurd gekregen. Heb dit retour gestuurd maar nog steeds geen geld terug. Wordt ook niet gereageerd op mij bij de klantenservice.

De oplossing

Graag mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Nooraline,

    Zoals ik op Klacht.nl heb gestuurd, nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Nogmaals een fijne dag :)

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nooraline,

    Zojuist heb ik je een email gestuurd.

    Fijne dag en groet,
    Tony van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen