Klacht Bol.com: Geen goede service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335331
Gebruiker
F. van Duinen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op black friday een koffer besteld voor de helft van de prijs. Na een paar dagen krijg ik antwoord dat de koffer niet meer leverbaar is. Ik kijk op de site, ik kan hem nog gewoon bestellen maar wel met de dubbele prijs dan ik ervoor had betaald. Gebeld met bol.com. Zij kunnen niets doen. Ligt aan externe verkoper. Daar moet ik maar contact mee opnemen. Ik neem daarmee contact op en deze stuurt mij weer naar bol.com. Ik kreeg wel een alternatief aangeboden. Maar dat kwam niet in de buurt met het artikel dat ik had gekocht. Zo ga je toch niet met klanten om.

De oplossing

Ik wil dat zij het artikel gewoon aan mij leveren voor de prijs die ik ervoor betaald heb.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Als je je bestelnummer van de koffer doorgeeft, wordt er binnen 2 werkdagen contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Bedankt voor het doorgeven van je bestelnummer. We gaan hiermee aan de slag.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda
  3. Auteur
    F. van Duinen
    Datum
    Ik heb een bon van 30€ gekregen. Maar als ik dezelfde koffer weer zou moeten bestellen, dan heb ik een bon van 60€ nodig om op hetzelfde bedrag te komen. Ik ben erg teleurgesteld in bol.com.
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. van Duinen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb verder geen reactie gehad hier van bol.com. Behalve wat is je bestelnummer. Dat geef ik door en dat was het. Ik wil graag een reactie op de bon van 30€ die 60€ moet zijn om op hetzelfde bedrag uit te komen als de aanbieding van black friday. Voor mij is de klachtenafhandeling dan ook nog niet afgesloten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen