Klacht Bol.com: geen herinneringen, wel incassobureau

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 566609
Gebruiker
J.M. Pauwels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1) Ik heb geen berichten gekregen dat ik achter loop met betalen. BOL stuurt geen herinnerinen, maar verhoogt wel de rekening met boetes en stuurt uiteindelijk een incassobureau. Terwijl ik niks in de gaten heb.
2) daarnaast heb ik per artikel boetes moeten betalen , terwijl het één bestelling was die aan mijn aandacht ontsnapt is. 3) de boetes staan in geen verhoudng tot de aankoopbedragen.

De oplossing

1) Toegeeft dat het systeem bij niet-betalen niet deugt. Ik dien aangeschreven te worden (voor mijn part middels een email). Ik moet een kans krijgen mijn fout te herstellen. 2) ik wil de boetes terug ontvangen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M. Pauwels
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens de klantenservice zijn mij twee herinnerings e-mails toegestuurd. Die heb ik niet kunnen vinden in mijn SPAM, VERWIJDERDE en GEBLOKKEERDE boxen. Daarnaast zou mij op 17 /11 briefpost toegestuurd zijn. Die heb ik op 25/11 nog niet ontvangen. Ik geloof best dat BOL een waarschuwingssysteem heeft. En dat dat in principe correct werkt. Maar in mijn geval niet. En als ik niet toevallig, om een heel andere reden, mijn account had bekeken, had ik te maken gehad met een kostbaar incassobureau. De fout wordt bij mij neergelegd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen