Klacht Bol.com: geen herinneringen, wel incassobureau

J.M. Pauwels

1) Ik heb geen berichten gekregen dat ik achter loop met betalen. BOL stuurt geen herinnerinen, maar verhoogt wel de rekening met boetes en stuurt uiteindelijk een incassobureau. Terwijl ik niks in de gaten heb.
2) daarnaast heb ik per artikel boetes moeten betalen , terwijl het één bestelling was die aan mijn aandacht ontsnapt is. 3) de boetes staan in geen verhoudng tot de aankoopbedragen.

1) Toegeeft dat het systeem bij niet-betalen niet deugt. Ik dien aangeschreven te worden (voor mijn part middels een email). Ik moet een kans krijgen mijn fout te herstellen. 2) ik wil de boetes terug ontvangen.

J.M. Pauwels
Volgens de klantenservice zijn mij twee herinnerings e-mails toegestuurd. Die heb ik niet kunnen vinden in mijn SPAM, VERWIJDERDE en GEBLOKKEERDE boxen. Daarnaast zou mij op 17 /11 briefpost toegestuurd zijn. Die heb ik op 25/11 nog niet ontvangen. Ik geloof best dat BOL een waarschuwingssysteem heeft. En dat dat in principe correct werkt. Maar in mijn geval niet. En als ik niet toevallig, om een heel andere reden, mijn account had bekeken, had ik te maken gehad met een kostbaar incassobureau. De fout wordt bij mij neergelegd.

Ook een klacht indienen over Bol.com?