Klacht Bol.com: geen hulp bij defect produck

Klachtnummer
# 189024
Gebruiker
FJM
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Verfspuit gekocht van € 269
Besteld en betaald aan Bol maar zegt men gekocht via wederverkoper en ga daar maar naar toe met je klacht. Bol doet niets.
Spuit gekocht voor nieuw huis van zoon. Na 1 uur defect. Kan niet meer in de reinigingsstand daar keuzeknop eraf is gevallen met veertjes en piefjes.
Dus € 269 uitgegeven en kan hele huis met roller afmaken. Toppie BAL.com

Gewenste oplossing

geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste FJM Dekker,

    We hebben uw gegevens kunnen vinden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met u op.

    Groet, Didi van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste FJM Dekker,

    Zojuist heb ik je telefonisch gesproken over de verfspuit met betrekking tot de reparatie. Ik ga er vanuit dat hiermee alles is opgelost.

    Groet, Imro van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen