Opgelost door Bol.com: Geen levering op afgesproken datum

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 406254
Gebruiker
Marc
Datum
2 reacties

Details

De klacht

28 november een bestelling geplaatst
Bij bol.com levertijd 2-3 dagen. Ik heb er nog extra achter aan gebeld dat ik het uiterlijk 4 dec in huis moet hebben geen probleem!
Maandag 2 dec weer gebeld ze gingen er mee bezig komt goed.
3 dec weer gebeld artikelen niet op voorraad 6 dec wordt het geleverd.
Bol.com heel hartelijk bedankt!

De oplossing

Levering op afgesproken datum
En uitleg hoe dit kan

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Marc,

    Dank voor je bericht. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Marc,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marc
Datum
Uiteindelijke oplossing
oprechte excuses aangeboden door een zeer vriendelijke en nette medewerkster. en onduidelijkheden van mijn kant zijn door haar opgehelderd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?