Klacht Bol.com: geen levering terwijl beloofd volgens site al geleverd had moeten zijn

Van Gils

Bij bol.com een zwembad gekocht levering door Ways, geshopt op 8 juni leveren een zwembad gekocht en betaald + cadeaukaart ingeleverd.
Nu komen ze met dat het helaas later wordt geleverd, we zijn nu 2 dagen verder en nog geen levering en ook geen track en trace code. Ze schuilen zich nu achter bezorgdienst wat een grote onzin is, als ik bij mijn nagelleverancier bestel, krijg ik een mail verzonden en een track en trace nummer. Hier helemaal niets. Dan is dit misleiding van bol.com omdat ik zonder besteld heb en dinsdag 8 juni geleverd zou worden. Zet het dan niet op de site binnen 2 dagen leveren, anders had ik ergens anders wel geshopt, maar helaas nu weer vooraf betaald, never nooit meer in de toekomst betaal ik meer vooraf. Wat een drama, het is niet zon klein beetje geld ook en dan dit en geen zwembad hebben met dit weer. Gelieve dit zeer snel op te lossen anders mijn volledige geld terug storten en niet in een tegoed, anders nooit meer zaken met bol.com en ga ik dit online zetten. Ben het echt zat, zit zonder zwembad, aanbetaald en dan met dit mooie weer

Per direct leveren en of het volledige bedrag meteen terug storten op mijn bankrekening en niet in tegoeden, omdat ik anders nooit meer zal bestellen bij bol.com

Van Gils
    weer een mail van Ways met een link en track en trace code, alleen staat daarop nog niet verzonden en of verwerkt. Ik heb een eigen bedrijf en post.nl komt bij mij een pakket ophalen dan scant hij de barcode en de klant kan deze handeling al meteen volgen en staat er is aangeboden aan post.nl.
    En Ways blijft volhouden al afgelopen maandag verzonden te zijn en in de link kan je zien dat deze nog niet eens is ontvangen en of verwerkt door post.nl
    Lekker schuilen we hebben verzonden maar ligt nu bij post.nl. Nee als je het pakket niet hebt aangeboden/ en dat moet ik als klant bewijzen. Nee de levering zou zijn op 8 juni en nu kunnen ze nog niet zeggen wanneer het pakket aankomt.
    Heb echt spijt van de betaling vooraf, leverancier maakt van zijn probleem nu mijn probleem, dank je de koekoek en wie is weer de dupe de consument en mijn dochter als verjaardagscadeau en dan met dit weer. Dat moet Bol.com dit niet verkondigen op de site, waardeloos
    Van Gils
    zie nu pakket staat gewoon voor mijn deur niet voor getekend en post.nl zet het voor mijn deur, 1x raden er zit geen zwembad in, doos voelt leeg aan kwa gewicht.
    Kan niet weigeren en niets, boos en woest ben ik
    Van Gils
    zie de aanvullende foto's, consument de dupe en gaat er weer dagen/weken overheen
    Van Gils
    van bol.com telefoonnummer ontvangen, 33 minuten aan de lijn te hangen nog niemand gesproken, wederom een mail gestuurd naar Ways, komt er een reactie kan 2 dagen duren voorop uw antwoord.
    Nu ben ik de dupe van een pakket wat leeg is aangekomen, na 1 week nog geen zwembad. Snap dat Ways een procedure gaat opstarten naar post.nl bij lost and found. Ik heb geen cadeau, geen zwembad met dit hete weer.
    Als Ways een goede service heeft mogen de klanten geen dupe van deze situatie zijn en sturen vandaag nog opnieuw een zwembad toe.
    Angela van Gils 06-20931517 wat een nachtmerry dit hele verhaal, betaald en geen zwembad
    Beste,

Gisterenavond gesproken met Menno van Bol.com en hebben we een retourmelding aangemaakt van het beschadigde niet complete pakket zoals bij bol.com en ways.nl inmiddels bekend.
    Kan er nog wel eens bij moet ik nog betalen ook voor deze (niet complete /beschadigde pakket) retour zending zoals deze is afgegeven gisteren door de chauffeur van post.nl.

Hoop nu eens van deze slechte film af te komen en u mijn geld retour kan storten zo spoedig mogelijk. Bedankt Menno (van Bol.com) voor je geweldige hulp voor mij. En Ways krijgen we maar niet te pakken en reageert helemaal niet. Hierin ben ik erg teleurgesteld, dit zijn heel belangrijke en zeker service gerichte zaken waar ik als klant enorm de dupe van ben geworden.

In de bijlage (de foto’s) zoals ik het pakket ontvangen heb (deze nam de chauffeur niet mee terug omdat ik heb vast heb gehad), is deze weer retour gegaan + verzendbewijs van post.nl.

Hopende op snelle afhandeling retour van mijn geld en cadeau tegoed.

Angela van Gils
    06-20931517
    Beste,

Bijgaand de verklaring dat ik een leeg pakket heb ontvangen deze is zaterdag 13-6-2021 retour gegaan, zie bijlage.

Nu krijg ik een bericht dat er onder de zelfde track&trace ( 3SNZIT435062227) code weer een pakket naar mij toe is.

Wat is niet duidelijk, het pakket is leeg retour (zie bijlagens) zoals ik deze ontvangen heb op 12-6-2021 en wil gewoon mijn geld terug!!!!!!!!

Wel zo snel mogelijk.

Gr. Angela van Gils 06-20931517

Ook een klacht indienen over Bol.com?