Klacht Bol.com: Geen naleving van garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 490920
Gebruiker
Tomhogers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart 2019 oordopjes besteld van (€180) prima kwaliteit en erg tevreden mee. Nu deed 1 oortje het minder goed dan de andere en heb ik ze ter reparatie opgestuurd. Dit was in september 2019 (dus binnen 6 maanden al) toen verder keurige service verleend en is mijn product kosteloos vervangen. (zoals het hoort binnen de garantie termijn) Echter in oktober 2020 ontstond hetzelfde probleem alweer. Dus ik stuur ze nogmaals op ter reparatie.

Nu krijg ik echter van bol.com en dynafix de melding dat door vuil mijn product niet meer binnen de garantie zou vallen!

En krijg ik ook de opties om ze tegen meer dan nu de huidige nieuwprijs te laten repareren!

Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. 2 jaar garantie is 2 jaar garantie en die zou niet moeten vervallen omdat er een beetje vuil na normaal gebruik in de oortjes blijft zitten.

Mijn eis is ook dat ik, of mijn aankoopbedrag terug wil. Of mijn oortjes kosteloos worden vervangen.

De oplossing

Aankoopprijs vergoeden of kosteloos vervangen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tomhogers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing geboden, niet aan de garantieregeling gehouden. Geen realistisch beeld van normaal gebruik van een product. Voorstel voor reparatie (1 oortje vervangen) zou meer moeten kosten dan de nieuwprijs.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen