Klacht Bol.com: Geen nette service

Klachtnummer
# 371985
Gebruiker
LTKock
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedemiddag,

Bij deze wil ik een klacht indienen.
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een logitech afstandsbediening gekocht.
Deze synchroniseerde niet meer meer mijn pc, was een dure aankoop van haast 200 euro destijds. Een normale afstandsbediening gaat dus nog langer mee.
Ik heb de afstandsbedining bij bol.com ter reparatie aangemeld, na een aantal weken kreeg ik een bericht dat de reparatie wat langer kan duren maar zou uiterlijk 14 juni wat horen.
Niks gehoord, dus zelf contact opgenomen met bol.con
Zei konden wel het een en ander vinden over de reparatie en het kwam er dus op neer dat de afstandsbediening niet te reapareren valt.
Ik kon kiezen of ik de afstandsbediening terug wilde maar dit zou mij 20 euro kostten. Of ik moest er afstand van nemen. Ik heb maar gekozen voor de laatste optie, maar tot op heden weet ik niet wat er precies kapot was aan de afstandsbediening en ik vind het erg jammer om op deze manier behandeld te worden terwijl ik maandelijks wat bestel bij jullie en al jaren een vaste klant ben. Alsof een afstandsbediening van bijna 200 euro niks is? Vind dit echt geen service.

De oplossing

Een nieuwe afstandsbediening of een goeie compensatie.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste LTKock,

    We hebben je bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste LTKock,

    Gisteren hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen