Klacht Bol.com: Geen oplossing terugroepactie nvwa

Klachtnummer
# 376393
Gebruiker
Nielsu
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bol.com doet een terugroepactie in opdracht van de nvwa. Hoaverboard heeft geen stop met opladen en kan ontploffen.

Netjes aangemeld via de site zoals in de mail stond. Binnen 2 weken zo ik reactie krijgen in binnen 5 weken zou board gerepareerd zijn. 10 mei kreeg ik de melding. Het is middels 8 juli! Nog geen oplossing. Ondertussen 7 a 8 verschillende medewerkers van bol.com gesproken en er is nog geen oplossing! Terwel er 7 a 8 keer van alles beloofd is. Alles op de mail na me toe laten sturen maar er gebeurd helemaal niks mee.

De oplossing

Dat er heel snel een oplossing komt en niet tientallen beloftes die nooit nagekomen worden. Inmiddels wordt er al 8 a 9 weken geen gebruik gemaakt van het board

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nielsu,

    Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen