Klacht Bol.com: Geen pakket gehad en geen track en tracé code gehad

Klachtnummer
# 432492
Gebruiker
Boze bolpuntcom#klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor 60€ koffie besteld via bol.com koffie niet gehad is brievenbuspakketje wordt er gezegd door de medewerker van bol.com .....,. 6 kg koffie door de brievenbus!! Ook geen track en tracé code dus rara waar is het ???? Zeg stort geld maar terug maar zeggen gewoon doodleuk gaat niet is extern bedrijf !!! Ik heb verdomme bij bol.com besteld niet bij iemand anders en zijn zij dus ook verantwoordelijk ervoor !! TIP BESTEL niet bij BOL.COM !!!😡😡😡😡

De oplossing

Geld terugstorten en snel !!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen