Klacht Bol.com: Geen passende oplossing voor de kapotte camera.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 332800
Gebruiker
Jonker
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onderwatercamera is 2 maanden na garantie periode kapot gegaan. Op aanraden van Bol.com camera naar de importeur gestuurd. die konden hem maken, maar met een prijskaartje van € 95,-. Terug laten sturen en naar Bol.com gestuurd zelfde verhaal € 95,- ondertussen 2 * transport kosten kwijt voor het opsturen.

Gezien de levensduur van een onderwatercamer (+5 jaar) mag ik toch wel wat coulance verwachten qua reparatie kosten. De camera kosten minder dan € 250,- nieuw.

De oplossing

Een adequate oplossing geven

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Om contact met je te kunnen opnemen, heb ik een bestelnummer nodig, zou je dat even kunnen sturen?

    Alvast bedankt,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Jonker
    Datum
    Hoi Jolanda,

    Mag een case nr ook? Case: 53529985
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Ja hoor , mag ook:-)
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Jonker,

    Zojuist heb ik u een email gestuurd met tekst en uitleg.

    Fijne dag & groet,
    Tony van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jonker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet, Bol.com steek zijn kop in het zand. Geven niet thuis. Maar ik blijf er achteraan gaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen