Klacht Bol.com: Geen reactie na te lage compensatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532211
Gebruiker
steijlle79
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na klacht ingediend te hebben, is er een compensatie van € 50 gegeven. Ik heb aangegeven dat deze compensatie wel erg karig is en ik hier niet blij mee ben. Hier is wederom geen reactie op geweest. Echt slecht dat bol.com een klant zo in de kou laat zitten.

De oplossing

€ 50 voor 3 wkn zonder wasmachine hebben gezeten is wel erg aan de lage kant, plus dat deze compensatie als tegoedbon is aangeboden. Ik heb wel meer kosten gemaakt zoals tijd vrij maken voor monteur (3 dgn), weken bij iemand anders de was moeten brengen (reiskosten). Een hogere compensatie in contanten en niet in tegoedbon is pas acceptabel.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
steijlle79
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waarom leggen jullie de klacht niet neer bij de partner?? Lekker makkelijker zo vingerwijzen en geen oplossing zoeken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen