Klacht Bol.com: Geen reactie na te lage compensatie
Details
De klacht
Na klacht ingediend te hebben, is er een compensatie van € 50 gegeven. Ik heb aangegeven dat deze compensatie wel erg karig is en ik hier niet blij mee ben. Hier is wederom geen reactie op geweest. Echt slecht dat bol.com een klant zo in de kou laat zitten.De oplossing
€ 50 voor 3 wkn zonder wasmachine hebben gezeten is wel erg aan de lage kant, plus dat deze compensatie als tegoedbon is aangeboden. Ik heb wel meer kosten gemaakt zoals tijd vrij maken voor monteur (3 dgn), weken bij iemand anders de was moeten brengen (reiskosten). Een hogere compensatie in contanten en niet in tegoedbon is pas acceptabel.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.