Klacht Bol.com: Geen service, bedrog.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 355453
Gebruiker
Petra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Airco besteld. Geleverd in kapotte doos zonder bodem, doos vastgetapet aan piepschuim, losse onderdelen in doos. Direct Bol.xom gebeld. Een week en ongeveer 10 telefoontjes is duidelijk geworden dat de leverancier (Chimb.nl) de airco niet komt ophalen. De airco is te zwaar om te tillen (27 kilo) en ik heb ook geen passend vervoer. Nu ben ik mijn geld kwijt (300 euro). Schandalig!!!!

De oplossing

De airco ophalen en mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en is doorgezet naar e juiste afdeling. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Petra
Datum
Uiteindelijke oplossing Ik wacht nog steeds tot er contact met mij opgenomen wordt. Moeilijk hoor voor zo'n bedrijf om klantvriendelijk te zijn. Wacht nu al meer dan een week op een oplossing!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry