Opgelost door Bol.com: Geen toetsenbord en hoes bij mijn tablet ontvangen...

N. Rodenburg

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie Windows tablet in 8 inch. Naar aanleiding van de acties van de grote concurrenten ben ik actiever op zoek gegaan. Omdat ik daar niet met het motto "Klant is koning" behandeld werd, ben ik op internet op zoek gegaan.
Ik kwam bij de Axxo WT 216 tablet, een Windows tablet met een 8 inch scherm. Omdat het handig is om een hoes en toetsenbord bij een tablet te hebben, toch nog even getwijfeld of ik die er dan nog bij moest kopen. Na nog een keer goed de reviews hebben gelezen ook gekeken naar de "vraag en antwoorden''. In allebei stond een paar keer aangegeven dat er een hoes en toetsenbord is meegeleverd, bij de antwoorden van Bol.com stond zelfs een foto van de inhoud van de doos!
Dit heeft mij overgehaald om voor deze tablet te kiezen, vanwege het feit dat er gelijk een hoes en toetsenbord wordt meegeleverd!
Toen ik deze tablet vandaag binnen kreeg maakte ik de doos gelijk open, maar er zat in de doos geen hoes en/of toetsenbord!

Ik zou graag alsnog het toetsenbord en de hoes toegestuurd willen krijgen.

Bol.com
    Beste Nico,
    Bedankt voor je melding. We hebben je klacht in behandeling genomen en komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug.
    Groet,
    Kirsten van bol.com
    Bol.com
    Beste Nico,

Vandaag heb ik een e-mail gestuurd met een passende oplossing, Mochten er nog vragen zijn, reageer gerust op mijn e-mail.

Hartelijke groet,
    Tony
    bol.com
    N. Rodenburg
    Mijn klacht werd heel serieus aangepakt, er werd heel snel gereageerd en alles werd super afgehandeld. Samen met Tony zijn we tot een passende oplossing gekomen voor het probleem. Fantastische service; Bol.com verdient een warme douche!!!

Ook een klacht indienen over Bol.com?