Klacht Bol.com: Geen uitbetaling ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 314800
Gebruiker
gamingcobra
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ik had een verkoop account bij bol.com
Naar 10 dagen hadden ze al me account op time out gezet zonder veder info te geven
Op de dag dat ik zal uitbetaald worden kreeg ik netjes een factuur en een bericht dat ze het zouden overmaken nu een paar dagen later heb ik nog steeds niks ontvangen en ze reageren ook niet meer op mijn berichten dus ben de producten kwijt die ik verkocht heb en het geld ben ik ook kwijt wand die krijg ik niet van bol.com voel me opgelicht en zal dus als ik geen reactie krijg aangifte doen voor oplichting

De oplossing

Uitbetaling van me verdiende geld

8 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Goed dat u hier een melding van maakt. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Graag wil ik even met u meekijken om te achterhalen wat er precies is gebeurd. Ik kan helaas geen klantgegevens van u vinden.

    Heeft u voor mij een klant- of bestelnummer?

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
  2. Auteur
    gamingcobra
    Datum
    Verkoopnummer: 1366116
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor het doorgeven van je verkoopnummer.

    Dit bericht is ook gezien op Trustpilot en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Joland van bol.com
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor het doorgeven van je verkoopnummer.

    Dit bericht is ook gezien op Trustpilot en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Joland van bol.com
  5. Auteur
    gamingcobra
    Datum
    De reactie van bol.com was eerst dat de 27 ste de uitbetaling is gedaan en dat ik de 30 ste het moest ontvangen later kreeg ik weer een reactie met het kan 3 tot 5 dagen duren echter op mijnbericht met ik heb nog. Steeds geen betaling ontvangen hoor ik niks meer bol.com zijn gewoon oplichters ze worden betaald door kopers maar betalen niet uit naar verkopers dus als verkoper niet aan melden bij bol.com wand ze hebben mijn al opgelicht voor 1400 euro
  6. Auteur
    gamingcobra
    Datum
    Ze blijven vol houden dat ze het verstuurd hebben maar ik heb niks ontvangen terwijl de rekening nummer klopt
  7. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste,

    Mijn collega is dit tot op de bodem aan het uitzoeken. Je krijgt er nog bericht over.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda
  8. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Het bedrag is, zoals eerder aangegeven, aan u overgemaakt. Ik heb een betaalbewijs voor u meegestuurd in mijn laatst verzonden e-mail. Ik adviseer u nogmaals om contact op te nemen met uw bank.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gamingcobra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zelf naar bewijs dat er geen betaling is geweest gewoon volhouden dat het wel zo is
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen