Klacht Bol.com: Geen uitbetaling ontvangen

gamingcobra

Ik had een verkoop account bij bol.com
Naar 10 dagen hadden ze al me account op time out gezet zonder veder info te geven
Op de dag dat ik zal uitbetaald worden kreeg ik netjes een factuur en een bericht dat ze het zouden overmaken nu een paar dagen later heb ik nog steeds niks ontvangen en ze reageren ook niet meer op mijn berichten dus ben de producten kwijt die ik verkocht heb en het geld ben ik ook kwijt wand die krijg ik niet van bol.com voel me opgelicht en zal dus als ik geen reactie krijg aangifte doen voor oplichting

Uitbetaling van me verdiende geld

Beste klant,

Goed dat u hier een melding van maakt. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Graag wil ik even met u meekijken om te achterhalen wat er precies is gebeurd. Ik kan helaas geen klantgegevens van u vinden.

Heeft u voor mij een klant- of bestelnummer?

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com
    Verkoopnummer: 1366116
    Beste,

Bedankt voor het doorgeven van je verkoopnummer.

Dit bericht is ook gezien op Trustpilot en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Joland van bol.com
    Beste,

Bedankt voor het doorgeven van je verkoopnummer.

Joland van bol.com
    gamingcobra
    De reactie van bol.com was eerst dat de 27 ste de uitbetaling is gedaan en dat ik de 30 ste het moest ontvangen later kreeg ik weer een reactie met het kan 3 tot 5 dagen duren echter op mijnbericht met ik heb nog. Steeds geen betaling ontvangen hoor ik niks meer bol.com zijn gewoon oplichters ze worden betaald door kopers maar betalen niet uit naar verkopers dus als verkoper niet aan melden bij bol.com wand ze hebben mijn al opgelicht voor 1400 euro
    gamingcobra
    Ze blijven vol houden dat ze het verstuurd hebben maar ik heb niks ontvangen terwijl de rekening nummer klopt
    Beste,

Mijn collega is dit tot op de bodem aan het uitzoeken. Je krijgt er nog bericht over.

Jolanda
    Beste klant,

Het bedrag is, zoals eerder aangegeven, aan u overgemaakt. Ik heb een betaalbewijs voor u meegestuurd in mijn laatst verzonden e-mail. Ik adviseer u nogmaals om contact op te nemen met uw bank.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

gamingcobra
Zelf naar bewijs dat er geen betaling is geweest gewoon volhouden dat het wel zo is

Ook een klacht indienen over Bol.com?