Opgelost door Bol.com: Geen verantwoording bij defect aankoop binnen 6 maanden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 368636
Gebruiker
IWH van de Meerendonk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

via subleverancier, Creations Factory, een pannenset gekocht in januari 2019, echter nu al de hapjespan defect door een bult op de bodem waardoor pan niet plat meer op de plaat kan staan. Subleverancier neemt verantwoordelijkheid niet op en wil afdoen met een schijntje.

De oplossing

Pannenset/hapjespan vervangen of geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste IWH van de Meerendonk,

    Dank voor je bericht! De desbetreffende afdeling neemt zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste IWH van de Meerendonk,,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
IWH van de Meerendonk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol heeft het zich zelf aangetrokken en zelf een oplossing aangeboden. Deze is naar tevredenheid.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?