Klacht Bol.com: Geen verantwoording nemen van hun leveranciers.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356015
Gebruiker
NeverBeClever
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Snelkookpan gekocht bij bol. Door een fout mijnerzijds is de nylon afsluitring op de waakvlam gesmolten. De pan was toen een maand oud. Een mail gestuurd met de vraag of ik er twee kon kopen. Snelle reacties en begrip bij de serviceafdeling, maar de ringen konden niet geleverd worden. Het komt erop neer dat ik de pan maar moet weggooien en dat gaat mij iets te ver.
Enquete ingevuld met bovenstaande, maar dat was zinloos, geen terugkoppeling.

De oplossing

Of ringen leveren(voorkeur) anders graag mijn "muntjes" terug.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dank voor je bericht! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NeverBeClever
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, men verschuilt zich achter een andere partij, maar ik heb toch echt mijn geld naar bol.com gestuurd. Heb ook aangegeven dat als men van een nieuw apparaat geen onderdelen kan leveren, ze dat op zijn minst moeten melden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen